MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 18. november 2012


Hei, hei..:-) Nå var det plutselig ei god stund siden jeg har blogget, aktive gutter har det travelt vet dere jo..
Men, idag har faktisk Pappaen min bursdag, HIPP: HIPP HURRA  for deg idag, og gratulerer med 40års dagen.. WOOPS, du ville kanskje ikke at jeg skulle si hvor gammel du ble, gjort er gjort.. Siden Pappa feiret bursdagen sin med venner igår kveld, har jeg sovet hos Bestemor og Bestefar, det var kjempe koselig, jeg koste meg masse og oppførte meg strålende bra..

Ellers har jeg det egentlig bra, jeg har det fint på skolen og koser meg der.. Snart skal jeg få ny data, det blir spennende, den gamle min er så treg, derfor skal jeg få ny, en sånn type vi kan feste på rullestolen... den skal jeg få i begynnelsen av desember...:-)

Dette var alt jeg hadde på hjertet ikveld, ha det på badet alle sammen...:-)

Klem fra Adriansen..:-)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagen til Svein :)))
    Gratulerer med ny data Adrian,snaaaart i hvetfall;)
    Ha ei fin uke!!

    SvarSlett