MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 23. september 2012


Hei igjen alle sammen!!! Det er bare meg som stikker innom igjen, det blir ikke så ofte om dagen, jeg er skikkelig opptatt, med både det ene og det andre... I dag har jeg hatt en super, duper fin dag, det begynte med synging i kirka, som dere sikkert vet, er jeg med å styrer lyden i koret.. Der er kjempe gøy, der helt bakerst har jeg full kontroll, og det er det jeg liker aller best, idag satt jeg der med onkel Øyvind og Olaf..
Leah har også begynt i kor, Baluba heter koret for de minste. Selv om hun ikke kan synge, så er hun kjempe flink til å bygge Guds rike med hendene....

Etter kirketid tok vi oss en tur til Hausvikodden, tror ikke jeg har vært der før, det var hvartfall kjempe spennende.. Vi var inni grottene i fjellet, det var helt mørkt, heldigvis hadde noen hodelykt... Jeg holdt på å le meg skakk, for ingen så humpene på gulvet, så jeg dinglet og danglet som en sprellemann.. kjempegøy..

Nå skal jeg ha ei kjempe fin uke, og det håper jeg alle andre også skal få...-)
Ha det på badet!!! klem fra Adrian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar