MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

mandag 9. april 2012








Hei alle sammen..!!! Nå er det lenge siden jeg har gitt ord fra meg, og ja - jeg har det fint, og er frisk og rask.... Håper alle sammen har hatt ei super, duper fin påske...??? Det har jeg... Vi har kost oss masse, og slappet av masse.. Vi reiste ut til Nakkestad (mormor og mattas hytte) på tirsdag, der var vi til lørdag.. Der pleier jeg og Elisa og ligge på samme rom, jeg måtte ligge i overkøya, for Elisa var redd for å ramle ned. Det var ikke jeg, jeg ligger nemlig som en tinnsoldat... Elisa ble litt irritert på meg, fordi jeg lå og maste på henne da vi skulle sove, jeg sa "aobp", så til slutt måtte Mamma komme inn å kjefte på meg, Elisa liker når jeg får kjeft, for det er nemlig ikke så ofte...:-) På onsdagen hadde vi fullt hus, med knall gøy besøk av fam. Leksbø, fam. Knudsen og fam. Jakobsen, vi koste oss med grilling, tur og lek... Torsdagen ble kun brukt til avslapping, fredag var vi på Ljosland hos Noah og de, sammen med Daniel og Mats Andreas... Lørdag var vi på Bestemor og Bestefars hytte og gikk påskeløp, merkelig nok ifølge Mamma, vant vi ikke.... mysifistisk..:-)


Dette var litt om påska mi, nå gleder jeg meg til skole igjen i morra, da skal jeg treffe Siv igjen, det blir stas... Forresten:::: Gratulerer med dagen din idag, Siv..:-) Siv er nesten ferdig med snakkeboka mi nå, jeg har vist den frem til alle jeg har truffet i påska, jeg er strålende fornøyd, jeg skal ta bilde av den, når den er helt ferdig, så kan alle som vil se...:-)


Klem fra påskegutten Adrian

1 kommentar:

  1. Bedre sent enn aldri....TUUUUUSEN TAKK!!!! :) Stoooor klem fra Siv

    SvarSlett