MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 25. mars 2012





Hei alle sammen!
Alt søndag igjen, skal jammen si at dagene går fort. Ikveld vil jeg fortelle litt om hva jeg har gjort i helga. Fredag kveld kjørte Pappa meg og Elisa opp på hytta til Bestemor og Bestefar. Vi skulle sove der for Mamma og Leah skulle reise til Spania. Pappa skulle kjøre dem til flyplassen, så han skulle ikke overnatte på hytta. Vi koste oss en hel masse. Lørdag morgen kom Pappa tilbake. Da var også sola kommet.. og for en sol. Det har vært kjempefint vær på hytta hele helga. Fetter Kristian og kusine Victoria kom også opp. Vet dere hva ?- De badet (Ikke i badekaret), men ute!! Tenk dere det. Pappa målte vannet og det var kanskje 6 grader. De var galne!Det ble ikke noe bading på meg, det er jo altfor kaldt. Etter badingen måtte Kristan, Elisa, Victoria og jeg finne på noe annet. Da ble det hyttebygging. Kristian er kjempeflink - og på en to tre, så hadde han laget ei flott hytte til oss.

Idag har jeg og Pappa vært på en lang og bratt tur i rullestolen min. Vi kjørte opp en skogsbilvei. Skal si at "Balder" fikk kjørt seg. (Balder er navnet på rullestolen min)

Vi spiste også middag på hytta idag. Har altså hatt ei kjempefin helg på hytta til Bestemor og Bestefar. Vi har også pratet med Mamma og Leah i Spania. Vi har hatt finere og varmere vær....

Ha en fin kveld og uke alle sammen - Vi prates!

3 kommentarer:

  1. Skal si dere koser dere, når jeg og Leah er på tur, og det er Mamma glad for, men det er pille mæ urettferdig med den sola, kan du sende den ned til Spania??? Elisa og de er helt galne, tenk å bade i det kalde vannet... Hadet bra vennen min, i love you..:-) klem fra mams

    SvarSlett
  2. Hei Adrian:)
    SIden du er så kul har du fått en award av meg.....;)
    Hvis du vil kan du lese om den på min blogg:)

    Ha ei fin påske alle fem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Aina!! Nå ble både jeg og Mamma super krye, tusen takk for awarden..:-) det var koselig... Vi er ikke helt drevne på dette her, men vi må se hva vi får til..:-) klem fra wenche og Adrian

      Slett