MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 27. november 2011




Hei alle sammen, opps - plutselig var det søndag igjen.... Og nå er det ikke mange dager til bursdagen min, det er nemlig bare 6 dager til, 3. desember.. Hvis noen er itvil, så blir jeg 8 år.. På torsdag har jeg tenkt å invitere til bursdagsselskap, jeg gleder meg masse, jeg skal be vennene mine...:-)
I morra blir det også gøy, da skal vi ha juleavslutning med 2. klasse.. Da skal Mamma, Pappa, Elisa og Leah komme, vi skal ha med julekaker.. Vi har bare bakt kakemenner, det gjorde vi forresten på lørdag.. Vi bakte, hørte på julemusikk og drakk julebrus, også hadde vi besøk av Noah... Med andre ord, en superlørdag.. I dag var vi på grøtfest på hytta til Bestemor og Bestefar, det var knall, vi var over 30 stykk, hele Pappas familie på Bestemors side.. Jeg har skikkelig mange snille søskenbarn og tremeninger, det er jeg veldig glad for...

Dette var alt jeg hadde på hjertet ikveld, kos dere alle sammen...:-)
Klem fra meg!!!! (bildet idag, da jeg var 1 1/2 år)

1 kommentar:

  1. Hei Adrian !
    Jeg husker tilbake til tiden da jeg var rundt åtte år, vi hadde mange fine stunder i kjelleren på butikken. Kan blant annet huske at Matta stakk hull i korken på en glassflaske med julebrus for oss, det var skikkelig stas ! Kanskje du må høre med ham om han kan gjøre det for deg og storesøstera di ?? Husk sugerør, julebrusa smaker nok garantert deilig ! Klem fra oss i Lia

    SvarSlett