MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

onsdag 24. august 2011

Kuuule briller??? Jeg har lånt de av Elisa, jeg ønsker meg også slike, de er kjøpt i Spania, jeg skal også kjøpe meg sånne når vi reiser.... (bare 1 måned til faktisk)

Ja, da har jeg offisielt blitt korgutt... Det var veldig greit å være på kor.... Pappa fulgte meg, vi satt bare og kikket på idag, neste gang skal jeg sitte i rullestolen min sammen med de andre.. Rullestol ja, der sa jeg noe... I dag fikk jeg noen nye deler til rullestolen min, så nå blir det supert.. I løpet av de siste månedene har jeg rett og slett sprengt flere "hoftebelter", jeg er altfor sterk... Derfor måtte det spesiallages nye til meg, akkurat som en sikkerhetssele, lurer på om jeg klarer å sprenge disse???? Jeg fikk også nye reimer til beina mine, håper jeg ikke får sår nå, det gjør jeg nemlig av de gamle, hvis jeg blir litt vill i mopeden.... Så nå skal det prøves, alltid spennende med det nye....

Hver uke er vi på biblioteket på skolen, så jeg låner alltid ei bok som vi leser hjemme... I dag leste jeg og Mamma om en gutt som hadde fått vannkopper... Da fortalte Mamma meg om da jeg hadde vannkopper.. Elisa hadde nemlig smittet meg, dette var rundt 1 års dagen min.... Mamma var så fortvilet for hun hadde ikke laget julekort, og jeg så ut som ei prikkepølse over hele ansiktet... Jeg tror det ble julkort likevel.....;-) Jeg har faktisk arr i ansiktet mitt enda, etter en vannkopp.. Ja, ja sånn er livet...... Alt kler den smukke....... Noen ord fra meg i kveld også... snakkes snart igjen...................:-)


1 kommentar:

  1. Du e kul Adrian!:) Snakkes i morgen på hytta!?! Klem fra tante K

    SvarSlett