MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 21. august 2011



Ny uke, nye muligheter... Jeg har hatt ei fin helg, vært mye hjemme egentlig, men det er godt det også, "av og til så må man, bare slappe av"..... Noah sov hos oss fra lørdag til søndag, det liker jeg alltid like godt.. Jeg, Elisa og Noah lå i Elisas seng og så på film og spiste popcorn, hørtes ikke det koselig ut..???? Egentlig skulle vi vært på telttur i helga, men Pappa fikk ikke byttet vekk brannmannvakta si, litt kjedelig det, men vi får ta en telttur en annen gang.......


I morra etter skolen tar jeg meg en liten tur til Stina på Hagestad, det gleder jeg meg til... Jeg lurer på om jeg skal begynne på "Veslefrikk", det er ett barnekor i Frikirka.. Jeg kan jo ikke synge men jeg liker å høre på musikk og være sammen med andre barn... Nå får vi se, det er annen hver tirsdag, og etter koret lager vi ting..... - det har jeg vært med på tidligere...:-)


På bildet idag ser dere Leah som sitter i rullestolen min, hun satt der som ei lita prinsesse, hun får lov å låne den så mye hun vil, hun er jo lillesøstra mi....:-) Ha ei fin uke alle sammen!!!!!!!!


Klem fra Adrian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar