MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

mandag 29. august 2011


Hei alle sammen! Nå var det på tide med noen ord fra meg igjen. Tiden går veldig fort, ukene flyr og nå blir dagene kortere. Har jeg fortalt at Mamma og Leah er i Danmark? Tenk Pappa, Elisa og jeg er hjemme alene. Endelig er guttene i flertall.. Ja, ja, hjemmme. - Vi har ikke vært så mye hjemme da. Fredag var vi på hytta til Bestemor og Bestefar sammen med Tante Kristin. Vi koste oss med middag og kaffimat. Vi spilte også Svarteper, og vet dere hva. Jeg ble Svarteper sammen med Pappa. Elisa fant fram kull som hun tok på nesa til meg og Pappa. Flaks av vi fikk vasket det av igjen..Lørdag vi også på hytta. Tante Kristin hentet meg hjemme og tok meg med opp. Elisa og Pappa kom litt senere. Etter en liten stund på hytta kom Helene, Alf Otto, Astrid og Olav(Det er noen onkler og tanter til Pappa. Det var lenge siden jeg sett de. Det var litt gøy for de hadde fulgt med på bloggen min. Nå har jeg kommet til Søndag. Da var vi først på Søndagsskolen. Etter det var vi hos Mormor og Matta sammen med onkel Morten og Noah. Jeg blir alltid helt vill når jeg ser Noah. Han finner på mange sprell. Idag har jeg vært på skolen hos Rita, men det var Bestemor som sendte meg og Elisa på skolen. Det gikk fint, men jeg hadde ikke sovet så godt fordi det blåste noe fryktelig i natt. Var det noen som merket det? Etter skolen var vi hos Mormor og Matta og spiste middag.(skal jammen si vi er heldig.. Vi blir virkelig stelt med..)Nå har jeg virkelig blogget lenge nok for i dag! Savner Mamma og lillesøster, men nå er det bare 1 natt igjen før de kommer hjem igjen. Jeg gleder meg til jentene kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar