MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

mandag 10. januar 2011

Hei alle sammen, dere trodde ikke at jeg skulle blogge ikveld, eller hva? Har funnet fram noen gamle bilder. På det andre bildet er det jeg og søskenbarnet mitt Emilie. Som dere ser så har jeg mange gode hjelpere til å trille rullestolen min. Dette bildet er fra Spania, kan ikke si annet enn at det frister med sol og varme, spesielt ikveld. For et vær... Det første bilde er av meg og kompisen min Miguel. Han var jeg sammen med på kurs på HABU i Kristiansand. Miguel er kjendis. Det var han som var den første til å prøve ut Innowalkeren som han som vant Skaperen på TV2 for noen år siden. På bildet er jeg og Miguel og som er ute og spaserer. Jeg er heldig som har venner flere steder i landet. På kurset traff jeg også en som het Eirik. Han var fra Kongsberg. Han var kjempeflink til å spise selv. Han har også begynt på skole, han går faktisk i andre klasse. Jeg har vært på skolen idag, det var fint, men jeg var litt sliten i ettermiddag. Jeg hadde noe i halsen, og siden jeg ikke har noe språk, så kan det være litt vanskelig for mamma og pappa å finne ut hva som plager meg. Jeg synes de er kjempeflinke. Jeg kan ikke si annet enn at jeg har vært heldig med foreldrene, men så har de også vært heldig meg meg og Elisa også. Makan til snille barn... Ha en riktig fin kveld alle sammen - Vi prates...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar