MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 9. januar 2011



Hallo alle sammen!!!!! Håper alle sammen har hatt ei fin helg, det har jeg.... På fredag sov jeg og Elisa hos tante Myrthle og Noah, det var koselig, vi koste oss masse.... Ellers så har det skjedd lite i helga, idag har vi bare vært hjemme og kost oss.. Vi har lest bok og sett på Tv.. Til kveldsmat laget jeg og Mamma tomatsuppe, da fikk jeg kjeft av Mamma for jeg ville bare ha en skje.... Dette går ikke ann sa Mamma, Elisa ville heller ikke ha, så både Mamma og Pappa ble litt oppgitte... For noen barn, sa de begge to........:-)

Første bilde, er fra turdagen vi hadde med skolen, på fredag.. Det er bilde av meg og Mathias, på akebrettet mitt.. Mathias er den gode kompisen min, han er gutten til Siv - og han er kjempe snill.. Vi hadde en fin dag, jeg hadde med pølser og kakao..

Andre bilde er fra torsdag, da jeg og Siv var på "kontoret" til Stefan og trente, som dere ser så er det kjempe gøy der, vi tuller og tøyser.. Jeg er igrunnen heldig som kan gjøre slike gøye ting midt i beste skoletid...:-)

Ellers, så gleder jeg meg til i morra, for da skal jeg treffe Rita igjen, jeg har nemlig ikke sett henne siden ifjor.... Ha en super, duper fin kveld alle sammen, vi snakkes nok igjen....:_)

1 kommentar:

  1. Hei vennen. Knallfint bilde av deg og Mathias. Skulle ønske at det var masse snø enda, skulle ikke du det? Snakkes. 1000 klemmer fra tante My.

    SvarSlett