MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

fredag 14. januar 2011


Hallo alle sammen....!!!! Helg igjen, jeg sier det igjen - tida flyr.. Jeg har det bra, men jeg har vært litt småsyk og forkjøla i de siste dagene, det er kjedelig det... Jeg har vært på skolen, men idag sa Mamma at jeg ikke kunne være ute på turdagen, derfor var jeg og Siv inne i hele dag, og koste oss....... Nå i ettermiddag har jeg og Mamma vært hjemme alene, og da tenkte vi..... Vi sender ei melding til tante Lene, og spør om hun vil komme på besøk til oss... Det ville hun.. Vi hadde brus og godteri, som vanlig var det Mamma som spiste mest.... Typisk..... Jeg og tante Lene leste bok, jeg liker veldig godt å bli leste for......

I morra skal vi til Bestemor og spise taco, det blir godt, det liker jeg... Bestemor har bursdag på mandag, så jeg tror det er litt feiring på gang... I morra midt på dagen, skal Elisa og jeg i Frikirka for å øve på ett skuespill, som skal fremføres på søndag... Vi skal være Israelsfolk, det blir gøy, Elisa skal trille meg i rullestolen... Har jeg sagt det før????? Hun er ei super, duper storesøster, som jeg er super, duper glad i......

Men, nå for det holde for idag, for det nærmer seg leggeetid for meg, God natt, og ha det på badet....:-)

1 kommentar:

  1. Ville bare ønske deg masse lykke til på søndag på skuespillet. Du er jammen meg heldig som har ei sånn flott storesøster. Kanskje du skulle satse på en karriere som skulespiller når du blir stor? eller forresten så tror jeg at de som er skullespillere må være borte fra hjemmet sitt ganske mye, og er du som jeg- litt sånn heimkjær, er nok ikke det yrket noe for oss... Men en sånn flott gjeste opptreden i frikirka i ny og ne er ikke å forakte, tenker jeg da. Kos deg masse ihvertfall og god helg.
    Hilsen Yvonne

    SvarSlett