MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 16. januar 2011



Hel alle sammen...!!!!! Fine bilder idag, eller???? Ja, jeg, Elisa og noen andre barn gjorde en super jobb som "Israelsfolk" i frikirka i ettermiddag.. Det var kjempe gøy, og alle synes vi var kjempe flinke.. Det er jeg enig i om jeg skal si det selv... Jeg fikk ett tips i en kommentar på fredag, om kanskje jeg kunne bli skuespiller når jeg blir stor... Tusen takk for tipset Yvonne, jeg synes det var en god ide, tror jeg skal satse på det.. Forrresten gratulerer med dagen, Yvonne...!!!!!

Ellers hadde jeg en fin dag igår også, først øving i Frikirka ( noe som virkelig ga resultater ), etterpå var det grøt hos Mormor og Matta... Og etter dette var det taco hos Bestemor og Bestefar... For ei super, duper fin helg, håper alle har hatt det like bra som meg????

Til slutt vil jeg bare si gratulerer så mye med dagen, til nabo og venninne Emmeline Leksbø:: Håper du har hatt ei super feiring idag og fått masse pakker og spist masse kaker... Jeg og Elisa kommer opp med pakke til deg, en av dagene...:-)

HA det bra alle sammen, snakkes plutselig igjen...!!!!

5 kommentarer:

  1. oj oj oj......ser at vi virkelig gikk glipp av noe i dag!!stilig dette Adrian!!Du er en tøffing !!!

    kommer du/dere opp hit på onsdag en tur???etter skolen selvfølgelig;0)hadde vært super koselig!!!

    SvarSlett
  2. Hei vennen min- Skulle ønske mormor og matta hadde vært å sett på dere , men det kunne vi jo ikke når vi ikke var hjemme.Klem fra mormor.

    SvarSlett
  3. Hei og hopp Adrian.
    Jeg må si at det ser ut til at du er født til å være skuespiller, og jeg ser ikke bort fra en lysende karriere. Tusen millioner takk for bursdagshilsen. Det er alltid morro med bursdag og en fin anledning til å få spist litt kake. Ha en superflott uke, så må du hilse til storesøster som også var en flott skuespiller.

    SvarSlett
  4. Dere var knallgode som israelsfolk! Utrolig bra drama altså! Håper vi får sett deg mer på scenen:)

    SvarSlett
  5. Dere gjorde en kjempejobb Adrian, og du var jo helt sjef. Tror det må være det beste skuespillet i hele show it serien Synd det ikke var flere som kom å så det. Skal jammen huske på å spørre deg flere ganger.

    Solveig

    SvarSlett