MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

tirsdag 30. november 2010







Hei alle sammen, jeg må blogge litt idag også. Formen er heldigvis bedre. Jeg må på skolen igjen imorgen. Har det veldig fint på skolen, så jeg gleder meg til å komme igang igjen. I dag har jeg vært hjemme med pappa. Det har vært supert, vi har hatt en slapp dag begge to. Det er jo bra avogtil. Kanskje at bildene ser litt gamle ut. De er fra 2005. Skal jammen si at tiden går fort. På fredag blir jeg 7 år. De hadde laget krone til meg i barnehagen. Må si at selv om jeg har det flott på skolen, så savner jeg "damene i barnehagen". Rart med noen som man blir så knyttet til forsvinner etterhvert. Heldigvis er jeg blitt flinkere til å håndtere nye folk... Må bare sagt at imorgenSFO skal vi ha grøtfest. De blir gøy. Da kommer mamma, Elisa og Noah på besøk. Flaks at jeg ble frisk til denne grøtfesten. Jeg var jo syk på søndag da bestemor og bestefar hadde grøtfest på hytta.(Det tredje bildet viser fra en tidligere grøtfest på hytta.) Noen som kjenner noen på bildet?? Ha en superduper tirsdag kveld! (Fikk ikke med meg Supertirsdag heller...Kommer sterkere igjen)

1 kommentar:

  1. ja du var savnet på superen adrian!!!lurte på om du og tante helt hadde glemt det i dag;)åsså var du syk!
    huff da!men godt å være hjemme med pappa;)
    her i hus var jeg hjemme med mathias som heller ikke var frisk,men som også skal på skolen i morgen!
    god bedring Adrian!
    håper vi sees snart!og det var noe skjønne bilder du hadde med i dag!ja tida går altfor fort,,,,,,,

    SvarSlett