MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 28. november 2010


Hei alle sammen!!!!! Håper alle sammen har hatt en fin helg, det har ikke jeg...... Neida, jeg har jo det - men, har vært syk hele helga... Jeg har hostet og hatt feber, Mamma sier jeg hoster som om jeg skulle vært 87 år gammel... Så imorra blir det ikke noe skole på meg, litt kjedelig - men sånn er livet.... Litt klaging i dag også, må jo til det også.... Som jeg sa tidligere har Elisa, Noah, tante Myrthle og onkel Morten vært i Oslo på X - faktor, i helga... De var super fornøyde, noen som så de på TV??????? Det gjorde vi, tenk de har blitt kjendiser, heldiggriser.....)))) Min tur neste gang......!!!!!

I dag skulle vi hele familien vært på hytta til Bestemor og Bestefar, på grøtfest... Jeg og Mamma ble ikke med, siden jeg ikke var i form.... Vi pleier å være der hvert eneste år, og vi koser oss med, grøt, kaker og alle får en pakke hver...... Gøy for både store og små... Heldigvis hadde Pappa og Elisa fått med gave til meg og Mamma.... Jeg fikk puslespill og ett nydelig bilde av Bestemor....... Tusen takk Bestemor og Bestefar.... Jeg fikk "sykebesøk" av Mormor og Matta i ettermiddag, de hadde med godterier til meg,,,, litt greit å være syk også, selv om det ikke fristet akkurat idag.... Jeg spiser lite når jeg er syk, men det gjør ingenting sier Mamma og Pappa, for da kan jeg få mer i peggen.... Sabla greit....

Nå får det holde for idag, ha det bra alle sammen, ikke bli syke - for det er kjedelig......

1 kommentar:

  1. Savnet deg og mamma på hytta,men det var jo godt at du også fikk gave:) Var det bildet av bestemor i brudekjolen du var så heldig å få?!?;) God bedring vennen,håper du slipper å hoste og ligge med feber så lenge! STOR klem fra tante K

    SvarSlett