MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 24. oktober 2010

Hei igjen alle sammen!!!!!! Ja, egentlig har det skjedd en hel haug siden sist jeg blogget, så nå skal dere høre::
Torsdag:::: Mormor og Matta kom endelig hjem igjen - takk og lov - det er aller, aller best å ha de hjemme...
Fredag:::: Skolefri og Elisa sin bursdag... Vi begynte feiringen med frokost på senga til henne, det likte hun godt, men jeg ble nok litt misunnelig... Deretter fikk vi besøk av Søskenbarnet mitt Victoria.. Hele gjengen tok oss en tur til Alleen, der traff vi Noah, og vi gikk en tur til Mormor og de....... Også var jeg hos frisøren... jeg ble fin, om jeg skal si det selv... Etter dette tok vi en tur på Jonas B, og spiste pizza, for oppi alt det travle var det jo Elisas bursdag..... På kvelden hadde vi en minibursdag for henne med kake og godterier... Stas, men jeg gleder meg til det er min tur til å ha bursdag...
Lørdag:::: Begynte som en rolig og avslappende dag, utpå ettermiddagen tok vi oss en tur ned til tante Myrthle og de - vi grillet pølser i det "lille huset på plenen", kake fikk vi også, atter en fin dag.....
Søndag:::: I dag har vi feiret Bestemor og Bestefars 40 års bryllupsdag, vi spiste middag på ett spisested i Kvås - det var kjempe godt - etterpå gikk vi hjem til Bestemor og de og spiste kake.....nam,nam......

Ja, som dere nok forstår har jeg hatt noen travle, men veldig fine fridager... I morra skal Stina hente meg igjen på skolen, det gleder jeg meg til.... Jeg skal være der til utpå kvelden...... God natt alle sammen..... snakkes igjen..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar