MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

lørdag 18. september 2010

Hei alle sammen..... håper alle har det bra, det har jeg..... Det er deilig med helg, for som jeg har sagt før - liker jeg å sove lenge om morgenen... Dagen igår på skolen var en super duper fin dag... Vi hadde turdag, og da gikk turen til erstatninga.. det er en kjempe fin plasssom bak stadioen, hvor det er bålplass og masse gøy å gjøre... Den eneste hindringa er at det er vanskelig å komme frem med rullestolen - men da er det bra at det er noen spreke damer som jobber på skolen.....De bar meg i bæremeisen - det gikk kjempe fint.. De kalte meg "kongen på haugen"...... På ettermiddagen spiste vi komper i Romskogen, hos Bestemor og Bestefar, det var koselig...

I dag har jeg stort sett bare vært hjemme, har vært ute litt med Elisa og venninnene - og jobbet i garasjen med Pappa... Tante Kristin har også vært på besøk....
Ha det på badet........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar