MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

mandag 5. juli 2010


Hei og hopp!! I dag var det godt å være tilbake i barnehagen, jeg har hatt en kjempe fin dag sammen med Linda... Jeg har stått i walkeren og lekt med de andre barna...
I ettermiddag inviterte Mamma seg selv til middag hos Mormor, den var hun heldig med, for det passet bra for Mormor................... Jeg og Mamma syklet hjem fra Mammas jobb i dag, jeg satt i sykkelvogna, det gikk ikke så fort som det pleier i dag, for Mammas sykkel var helt vinglete i styret, hun var redd for livet. Jeg blir litt sur når hun hopper av sykkelen, for jeg liker best når hun sykler, men hun klarer ikke de lange bakkene... Hun må legge seg i hardtrening........
Dette får holde får i dag, snakkes...........!!!!!!!!!:)))))

( Bildet i dag:: Bilde av kortene mine som henger på kjøkkenet, disse bruker vi når vi spiser, målet er at jeg skal kommunisere med disse, men det er sabla vanskelig..:)

2 kommentarer:

  1. si til mamma at vi alltid er med på sykkeltur,så det skal ikke stå på treninga nei;-)

    SvarSlett
  2. Den er god, de er gøy på sykkeltur..!!!!

    SvarSlett