MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 4. juli 2010




Hei alle sammen!!!! Jeg føler jeg svikter litt på bloggingen nå om dagen, men pytt på, ferie er ferie........... Da har man det ofte veldig travelt, det har jeg også hatt.. I morra skal jeg i barnehagen igjen, da skal jeg være sammen med Linda, det blir koselig :)

Jeg tenkte jeg skulle fortelle litt om hvordan jeg hadde det i Fårup sommerland; Vi var som sagt oppe veldig tidlig, så jeg var ganske trett... Jeg liker meg godt på ferja, da kan jeg sitte å se på folk, mange rare folk altså.... Det ble en skikkelig varm dag, og jeg var skikkelig svett, tror Mamma var litt oppgitt over meg, for jeg hylte litt.. Men, det er ikke bare, bare når jeg ikke kan få sagt det jeg vil.... Det var skikkelig gøy med tømmerrenna... Da er det en veldig fordel med rullestol, for vips så er man ferdig med køen, og man kan kjøre så mange turer man vil.... Så det synes Elisa og Hannah var skikkelig greit... Så hvis noen skal til Dyreparken å kjøre tømmerrenna, er det bare å ta meg med......... Bildene i dag er fra da vi kjørte tog gjennom parken, vi hadde en super fin dag.....

I ettermiddag fikk jeg mitt første bad for sesongen, det skjedde på Bestemor og Bestefars hytte.. Det var 22 grader og skikkelig forfriskende, men jeg ble veldig kald. Da var det deilig å ta på meg den nye "one piecen" min, den var deilig og knall tøff.. Da vi kom opp på hytte, var vi skikkelig heldige, for da kom vi rett til grillings, tante Henriette, onkel Ivar, Bestemor og Bestefar hadde laget grillfest, selv om vi hadde spist middag, spiste vi litt til... Og det var godt...!!!

Da vi skulle kjøre ned fra hytta, så vi en liten hare langs veien, den var søt. Da sa Mamma: Den som først ser ett rådyr, skal få 50 kroner, vi kikket og vi kikket.. Plutselig utbrøt Pappa:: se der!!!!!! Men, det var ingen rådyr, det var bare rompa på ei ku... for å si det kort, vi så ingen rådyr.. men, det er alltid gøy med konkurranser...

Konklusjon på dagen og helga SUPER....... God natt!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar