MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

onsdag 7. juli 2010



Hei og hå!!!!!! I går gjorde jeg en sabla tabbe, jeg glemte å si at Elisa også var med på rokkekonkurransen, og hun fikk en suveren 3. plass.. Ikke verst til å konkurrere med 4 voksne damer.. Er hun ikke søt på bildet idag???

I dag, etter barnehage tid, har vi hatt besøk av tante Anita, onkel Øyvind, Andreas, Kristian, Victoria og tante Kristin, det var veldig koselig.. Vi grillet, i regnvær, og spiste brownie til dessert nam, nam.... Jeg liker veldig godt når Kristian tøyser og tuller, da blir jeg helt vill i nickersen.... Vi er heldige som har så stor familie rundt oss, og vi er veldig glade i alle sammen.....

Vet dere hva???? I dag har jeg fått ny sykkelvogn, den var blå og knalltøff. Jeg gleder meg til og ut å prøve den, lurer på om den går fort??? Blir spennende å få sjekket ut....

Nå om dagen drømmer jeg bare om Spania, nå reiser vi snart...... Ha en fin kveld...!!:)

2 kommentarer:

  1. Du er veldig heldig som skal til Spania! Det blir gøy å se når du og mamma suser forbi i den nye sykkelvogna:)
    Klem Hildegunn.

    SvarSlett
  2. Ja det er godt vi har hverandre. Alltid koselig å være hos dere, vi lovte å være sammen oftere - ikke sant?:) Så dere kan jo ta turen med den nye sykkelvogna! Gleder oss til å ha besøk av Elisa i morgen. Stor klem fra alle oss i Skogveien;)

    SvarSlett