MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

fredag 9. juli 2010


Hei alla sammen!!!!!!!!!! FERIE, hurra, hurra, nå skal jeg ha 3 ukers ferie, det blir godt, men også litt rart - er jo vant med å være i barnehagen hver dag.. Men, det er utrolig hvor fort man kommer i feriemodus..... Nå har alle i familien ferie utenom Mamma, hun skal på jobb i morra også... Nå pakker vi for fullt, for nå skal vi snart ut å fly....., jeg kommer nok til å lengte aller mest til "storebror".....

I ettermiddag har vi hatt koselig besøk av Rita, en av assistentene som skal passe meg på skolen... Jeg, var litt i tvil om hva hun ville hjemme hos oss?? så jeg måtte varmes litt opp.. Men, Rita er jo bare kjempe snill og jeg er heldig som skal være sammen med henne til høsten. Siv skal jo også være assistenten min, det blir veldig bra, 2 snille damer, kan det bli bedre????

Det var vel faktisk det jeg hadde på hjertet i dag, ha det på badet... Snakkes!!!!:)
(Bildet idag, er fra en gang jeg var på besøk på skolen, og traff Rita, vi koser oss...!!!))

3 kommentarer:

  1. Nå er jeg misunnelig,Adrian!Jeg vil også være Rita. Kanskje jeg får lov til å være henne når du er i Spania? Det hadde ihvertfall passet bra,for jeg kommer hjem snart;)
    Håper du har internett og kan blogge litt fra Spania også. Hvis ikke så må dere ha en riktig god ferie og kose dere masse. Lykke til i bassenget,Adrian;)

    SvarSlett
  2. rettelse: Jeg vil også være MED Rita. hehe

    SvarSlett
  3. Tusen takk Marianne, vi skal kose oss og bade mye.. Vi tar med pcen, så noe blogging blir det nok..... God sommer til deg og Ronny... Gratulerer med NM gull, du er bare best....

    SvarSlett