MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

torsdag 29. april 2010

OIIIIIii.... I kveld ble det litt seint, du verden som tiden flyr!!! I ettermiddag hadde jeg ett skikkelig uhell, dere skulle bare sett... Vi var på besøk hos nabo Leksbø, stakk egentlig bare oppom, men som vanlig hadde vi flaks, de spiste lappekaker. Ikke si det til noen, men vi gikk etter lukten.. :) Nå til saken: Jeg veltet i rullestolen, den kantet, og jeg fikk ansiktet ned i gresset. Det var ikke noe gøy, jeg ble redd, og måtte skrike en hel del. Heldigvis har jeg en god rullestol, som jeg sitter godt polstret i. Derfor ble jeg ikke gul og blå, jeg fikk en liten skramme på kinnet mitt. Jeg fikk egentlig ikke lov å si det, men det var Mammas skyld, hun hadde nemlig glemt å sette på bremsa. Dette må ikke gjenta seg, hun må virkelig skjerpe seg........

Ja, ja det vil heldigvis helst gå godt.. I dag var jeg på skolen igjen. Det blir bedre og bedre for hver gang, i dag var det Siv og Linda som fulgte meg.. Jeg har vel egentlig ikke så mye mer å skrive om i dag, annet enn at jeg gleder meg til lørdag, for da skal jeg treffe Mormor og Matta....................God natt!!!!

1 kommentar:

  1. Oi oi....kante i rullestolen, det hørtes ikke møe gøy ut, men det er fort for gjort å glemme så det kan skje den aller beste. Det var godt at alt gikk greit.
    Snakkes på tirsdag!

    SvarSlett