MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

fredag 2. april 2010


Hei igjen! Hyggelig at noen (veldig mange)finner det interessant å følge bloggen min..Igår la pappa meg med Swashén(Det er et hjelpemiddel som mange med CP bruker for å holde hoftene på plass.)Jeg sov faktisk i hele natt, jeg må bare finne meg i at jeg ikke kan snu meg som jeg pleier på nettene. (Mamma og pappa sover tungt, de våkner bare av at Kitty skal ut og lufte seg, og inn igjen.) Så det er lite hjelp å hente derfra.. Jeg sover heldigvis godt på nettene. Idag tidlig? (kl 0930) våknet jeg. Idag skulle pappa (Sykesøster Svein) skifte PEGén min.(Det er en knapp med et rør som går rett inn i magen.)Jeg får mat igennom den, og har hatt den i ca 3 år. I den første tiden brukte jeg den ganske mye. Jeg fikk høre at jeg var så slank. (Det er lenge siden noen har sagt det til mamma og pappa..)Iallefall fikk jeg operert den inn, nok om det, mer kanskje senere..

Vi hadde avtalt å treffe noen venner fra Stavanger i dag; Trine, Jan Arthur, Benjamin, Johannes og lille Miriam. Torunn, Torstein, Solveig og Maren var også der. Det ble til at vi skulle treffes på Kvavikstranda. Jeg liker godt å være sammen med noen på tur. Vi grillet pølser og koste oss. Noen av barna klatret i tre, Jeg merket at noen av foreldrene syntes at det ble høyt nok oppe i treet..Jeg liker meg også oppe i treet, mamma hadde kledd meg i brunt (minnet kanskje litt om ei kongle?..eller et ekorn..?)Mamma og jeg gikk hjem fra turen også. Kjenner at det er veldig deilig å være ute.

Hei igjen og takk for idag...

1 kommentar:

  1. Så koselig å høre hva du har gjort i påska. Vi har vært på hyttetur på en øy som heter Seli. Men nå er påska snart ferdig og det er barnehage igjen. Jeg gleder meg!
    Klem fra Siv

    SvarSlett