MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

fredag 26. mars 2010



Nå er jeg hjemme igjen. Jeg har hatt det kjempe fint hos Stina. Der gjorde vi masse gøy. Jeg var på spasertur med Stina og Ida, det er super gøy å se når Ida går på rulleskøyter. Jeg og Frank lå på sofaen og så på jaktfilm - det er sånn vi gutta liker.

I ettermiddag har jeg og Mamma vært på spasertur med tante Lene. Tante liker godt å trille rullestolen min, da tøyser vi og prøver å kjøre på Mamma, da blir hun sur, og jeg hikster av latter.

I dag spiste "storebror" middag hos oss, det gjør han ganske ofte, han er også en av heltene mine. Hvem er "storebror": Det er egentlig fetteren min, Noah. Da jeg ble født, syntes Noah det var urettferdig at Elisa ble storesøster, og han ikke ble storebror. Derfor etter nøye diskusjoner i familien, var vi alle enige om at en ekstra storebror var god å ha. Noah er en skikkelig tøysekopp, og jeg blir spinnvill når han gjør noe tøys, og det er ikke sjeldent. Konklusjon: Jeg har verdens beste Storesøster og Storebror....Jeg er en heldiggris

4 kommentarer:

  1. Jeg tror nok at storebror også synes at han er kjempeheldig som har deg til lillebror :-)
    Det var et fint bilde av deg Adrian, er du ute og suser på akebrettet ditt? Klem fra Storebror og tante My.

    SvarSlett
  2. Her sitter vi i Spania og leser bloggen og lengter til dere. Sola skinner og vi har det bra. Klem fra momrmor og matta.

    SvarSlett
  3. Hei Adrian.
    Gøy å se på bloggen din. Mamma sier du skal begnne på skolen snart, du kan glede deg, det er veldig gøy på skolen synes jeg. Kos deg i helga. Klem fra Anne Beth og mamma(Elisabeth)

    SvarSlett
  4. Hei Adrian.
    I dag har jeg vært i skogen og hogget ved og lekt. Jeg gleder meg til vi to skal begynne på skolen sammen. Det var kult at jeg kunne se bilde av deg og lese om deg på data'n.
    Hilsen Regine.

    SvarSlett