MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

onsdag 24. mars 2010

t=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5452298758309643986" />
Dette er Stina, Hun har passet på meg i barnehagen idag. I morra skal jeg overnatte hos henne, det gjør jeg av og til. Det er gøy, og jeg liker å sove på Ole Brumm rommet. Mamma synes det er litt kjedelig når jeg ikke sover hjemme i senga mi, (jeg tror hun lengter til meg) men snart må hun forstå at jeg er stor gutt nå.........

I barnehagen idag var jeg med på møte, det var faktisk knall kjedelig. Jeg blir litt forvirret når de kommer fra skolen. Hva i huleste gjør de her??? Etter hyling i Mammas fang i en halv time, var det heldigvis over. De skulle endelig tilbake fra skolen. Slike møter har vi annen hver måned, her jobber vi med mål, for hvordan treningen min skal foregå. Det er for det meste Linda som trener med meg, det er kjempe gøy, jeg liker Linda, hun er snill!!!!

I ettermiddag fikk vi besøk av Tante Lene og fetteren min Daniel. Daniel er en av heltene mine. Han pleier å tøyse og tulle med meg. Jeg elsker å sitte på fanget hans, men da sitter jeg ikke stille, slik at han nesten ikke klarer å holde meg. Ha, ha,ha.........................

2 kommentarer:

  1. Hei vennen og takk for sist :). Alltid gøy å komme på besøk til dere. Du og storesøster er alltid blide og greie:D
    Klem fra tante Lene

    SvarSlett
  2. Hei Adrian, du er en ordtlig tøffing jo. Jeg fant siden din hos Tante Myrthle, og håper det er greit at jeg har lagt meg til som følger hos deg. Jeg gleder meg kjempe masse til å lese om alt det gøye du gjør i barnehagen.
    Hilsen Yvonne

    SvarSlett