MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 8. mai 2011


God søndag, alle mann.....!!! Håper alle har det fint??? Jeg har det supert, idag har vi vært på Kvavik stranda og grillet pølser, det var knall.. Vi var der med gode venner, men akkurat idet vi skulle ut døra, for å gå;;;; Gikk brannalarmen til Pappa, kjedelig - han har vært på krattbrann i hele dag,.. Mamma ble litt itvil om vi skulle gå da, men så fikk vi med oss tante Myrthle og de, så kunne de hjelpe til med Leah.. En fin søndag..

Ellers har det ikke skjedd mye siden sist,.. På onsdag skal jeg på kontroll på helsestasjonen, da kommer det noen fra HABU... Jeg har fått en ny saksbehandler på HABU, det får man når man er 8 år ( det blir jeg jo iår), jeg har ikke truffet henne enda.. Jeg har hørt at hun har peiling på data, det passer jo fint - for det har jo jeg også...:-) . Doktoren og fysioterapeuten skal jeg også treffe., håper de er fornøyde med meg...:-)

Var ikke jeg og Elisa søte på bildet??? tror det er for 4 år siden, da vi akkurat hadde flyttet inn i huset vårt. Har jeg forresten fortalt at vi bygget nytt hus, for at det skulle være greit for meg.. Jeg har ett stort fint rom, med dør rett inntil badet - sabla greit... jeg liker meg godt her, vi har god plass til alle tingene mine.. Men, det jeg liker aller, aller best med å bo her er alle de supre naboene våre....:-)
Ha ei fin uke folkens, det skal jeg...:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar