MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

onsdag 4. mai 2011







Hola (det er spansk og betyr hei..) Jeg skriver litt på spansk for i går kveld kom Mormor og Matta hjem fra Spania. De har vært i Spania kjempelenge synes jeg. Idag gikk jeg og Pappa ned og besøkte de. Mamma, Elisa og Leah hadde vært der tidligere idag. Jeg fikk mange nye fine klær og så fikk jeg noen kule briller med blinklys på. Jeg fikk også en slags paraplyhatt som jeg kan bruke når det blir sommer.





Tenk det er allerede onsdag - jeg har det jammen travelt.På mandag var jeg med Stina til Hagestad. De hadde fått kaniner. Tenk 8 stk. De var kjempefine. Elisa var med og hentet meg og hun var helt i hundre da hun fikk lov til å holde en av kaninungene. Selvfølgelig hadde hun lyst på kanin. Hun har alltid lyst på flere kjæledyr.. I går var jeg, Elisa og Pappa på Supertirsdag i Frikirken. Der bakte jeg noen nydelige boller. (Pappa sa iallefall at de var nydelige) Vet dere hvem andre som var der i går? Jo det var bråkebøtta - Leah. Hun er for liten til å gå der. Det er for store gutter... Men jeg synes det litt gøy at hun kom, for det er mange som sier at jeg har en fin lillesøster og det synes jeg er stas.



Dette for være alt for idag.. Vi snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar