MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 15. mai 2011

Sannelig lenge siden jeg har blogget, dere forstår det, jeg har det så travelt for tida... Ikke bare, bare.. På onsdag var det det Hei aksjon på skolen, det var på ettermiddagen, der samlet vi inn penger til barn som ikke har det så godt som oss... Vi fikk inn masse penger.. Samme dag, var jeg også på kontroll med HABU folk, de kom til helsestasjonen, der traff jeg lege, fysioterapeut, og Anita - det er den gamle saksbehandleren min, som er kjempe snill, jeg fikk ikke truffet hun som skal overta... Stefan var også med, det er alltid godt å ha han med på ting... Doktoren bestemte at jeg skulle begynne med litt medisin for¨å dempe spasmene, det blir spennende.. Mamma og Pappa er veldig spente på om jeg vil bli for slapp, det vil vise seg....:-) Jeg hadde vokst masse, så alle synes jeg hadde vært kjempe flink til å spise....

Ellers så var vi i selskap hos Mormor og Matta på fredag, der traff vi noen fra Amerika... De hadde kjøpt en katt til meg, den var veldig myk og god og kose med.. Heldige meg.. Nå gleder jeg meg veldig til tirsdag, da skal jeg spise en hel haug med is.. Hipp, hipp hurra for 17. mai.....:-)

1 kommentar:

  1. En katt fra Amerika- det er det ikke mange som får. Jeg er jammen meg glad for at det er lov å spise så mange is en bare vil i morgen. Det er vel ca den eneste dagen i året det er lov, så det er bare å hive seg på. Ha en super duper alletiders 17 mai feiring Adrian. Hipp Hipp Hurra :))

    SvarSlett