MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

fredag 7. mai 2010

Hei og hå!!!! Håper alle har det super fint i sola...? Det har jeg.... I natt har jeg sovet hos Stina, det var kjempe koselig. Jeg, Stina og Ida var på tur, Ida på rulleskøyter, det liker jeg, da blir jeg vill. Da Stina skulle vekke meg i dag morges, hadde jeg ikke lyst til å våkne, jeg elsker å sove lenge på morgenen. Men unge helter kan ikke bruke opp halve dagen på å sove.... I går var jeg forresten også på førskolen, det var en fin dag, tror det skal bli greit å begynne på skolen (sitat Mamma). Jeg har fått en kjempe snill fadder, hun heter Liv Halvorsen Borgemyr, jeg er mega heldig som fikk henne..:) Gleder meg masse til å bli bedre kjemt med henne.:) Men, nå må jeg bare nyte den siste tiden i barnehagen, ikke minst med Stina og Linda. Blir rart og ikke treffe de, når jeg begynner på skolen, Jeg kommer nok til å lengte......

I ettermiddag måtte Pappa reise til Kvinesdal og slukke brann, stakkars han, nå lukter han nok veldig røyk. Ikke bare det, han var skikkelig skitten i ansiktet når han kom hjem..Elisa var på fri-action, og jeg og Mamma var rundt på vift. Først spaserte vi opp til Lunden, der var bare Daniel hjemme, han vasket bilen. Jeg blir skikkelig glad når jeg ser han, han er en tøysekopp, han sprutet vann på meg.. Etterhvert kom tante Lene og Mats Andreas hjem (Han er hjemme fra Polen, en liten tur) De hadde syklet helt til Kvås, de er jammen meg gale, og så helt til Kvås.....
Det var koselig å treffe Mats, det var veldig lenge siden jeg hadde sett han.. For de av dere som ikke vet, er det storebroren til Daniel, han går på skole i Polen.
Etterpå gikk turen til tante My og de, Noah hadde besøk av noen kamerater. De hoppet på trampolina, jeg lå i midten, og de hoppet meg nesten til Himmels....

Nå skal det bli godt med helg, i morra skal jeg sove lenge... God natt!!!!!!

1 kommentar:

  1. Tone Halvorsen Borgemyr10. mai 2010 kl. 19:36

    Liv er kjempe glad for at hun har blitt Adrian sin fadder...og gleder seg til å være sammen med han.:-)

    SvarSlett