MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

lørdag 8. mai 2010


Hei!!!!! Nok en bra dag er over, det eneste som ikke var bra er, at Pappa har vært på brann i hele dag. Men, heldigvis har vi noen supre naboer som tok seg av meg og Mamma ( Elisa var for det meste opptatt med sitt) Så denne dagen har bare flydd av sted, vi har spist vafler, gått tur til Alleen, grillet pølser, ja, vi har kost oss en hel haug. Jeg har også stått i ståstativet mitt, tror jeg sto i 2 timer. Det er bra, selv om de på Habu mener at jeg bør stå minst 3 timer om dagen. Det er veldig viktig for meg også å stå, dette på grunn av alt inni meg, blodomløp, tarm, ja det er kort sagt like viktig for meg, som det er for alle andre. Selv om vi ikke klarte 3 timer i dag, så¨er jeg fornøyd.......

På bildet idag er det Ikke så lett å se, men det er meg og Mamma i solnedgangen, da vi var i Danmark.... Ha en strålende søndag, snakkes......

2 kommentarer:

  1. Hei gullet. Bra du har stått lenge i ståstativet.. Tenker at du var litt sliten etter det :-)Men du må si til mamma at hun tenker for mye blogg nå... Det heter ikke blog omløp, men blodomløp...Hehe nå kan vi egle henne...100 klemmer fra tante My.

    SvarSlett
  2. Ha, ha - den fortjente jeg, jeg får gå inn å redigere litt jeg......

    SvarSlett