MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

onsdag 5. mai 2010


Hallooo...... Denne dagen har vært virkelig spennende, FØRSKOLEN....Ja, jeg var litt i tvil om jeg hadde så lyst til å gå på skolen i dag. Da vi kom, var det vanvittig mange mennesker der, Mammaer, Pappaer og hele 65 barn som skal begynne i 1. klasse. Jeg ble litt usikker da vi kom, det var plutselig så mange som jeg kjente litt, og jeg forsto ikke riktig hva som skulle skje. Da rektor ønsket oss velkommen, måtte jeg og Mamma ta en tur vekk, ble sjeleglad der ett sekund, trodde vi skulle hjem... Men, den gang ei, ikke lenge etter ble navnet mitt ropt opp, og vi skulle inn i klasserommet. Det hadde jeg ikke lyst til, derfor gikk jeg , Stina og Mamma inn på "senteret", der var Liv - det var koselig å treffe henne, vi leste bok og sang sanger. Etterpå kom Pappa inn og hentet meg, da satt vi sammen med de andre, og hørte på at læreren leste bok for oss. Det var faktisk ganske så gøy.....Vet dere hva? I dag fikk vi boller og saft på skolen, det var overraskende, tror skolen skal bli bra jeg.......

I ettermiddag var jeg på skolen igjen, jeg, Mamma og noen naboer tok oss en spasertur ned til skolen. Der lekte vi på lekeplassen, det var veldig greit. Da vi kom hjem kom Mormor på besøk, det var koselig, da fikk vi kost masse.. Håper dere andre har hatt en like fin dag som jeg??????
(Hvis noen lurer på fotografen i dag?? er det Mamma (var ikke helt heldig med fotograferingen))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar