MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 9. desember 2012



Hallo alle sammen. Nå var det allerede 2 søndag i advent. Jeg har vært med på mye siden sist. Jeg har jo blitt 9 år og det ble jo feiret med stil. Og vet dere hva? - Jeg har fått fisker - I en glassbolle er det 3 små som svømmer rundt. Fiskene fikk jeg forrige lørdag. Pappa og Elisa var på fiskebutikken og kjøpte fisker, fiskemat og sand til fiskebollen. Dama på butikken sa at fiskene skulle ha 23 grader. Fiskene var på mitt rom og i kulda sank tempraturen ned til 18 grader. Og Pappa var alene hjemme, han trodde fiskene var døde...Heldigvis gikk det bra, og nå er fiskene flyttet inn i stua. De har det fint nå, bare se på bildet.

Denne helgen har vært veldig travel, men kjempefin. Det startet på fredag etter skolen. Da var jeg i bursdag til ei venninne i klassen. Vi lekte, spiste pølser og koste oss. Det var kjempegøy. Jeg ble helt varm. Etter bursdagen skulle jeg til Stina på overnatting. Og vet dere hva ? Mamma klarte at jeg var borte i 2 netter! Det er ingen problemer for meg. Jeg har det jo så gøy hos Stina. Jeg hadde med kjelken min og den fikk vi brukt.  Jeg har en kjempekul kjelke med god plass bak til de som tørr å sitte på. Altså ingenting for Mamma..
I dag har vi vært på slektstreff/julebord med familen Hauan i Kristiansand. Det var koselig. Jeg kjente noen, men ikke alle. Noen leser bloggen min, så det er iallefall noen som kjenner meg. Vi skulle også feire min kusine Emilie sin bursdag som er på tirsdag, men vi måtte kjøre hjem for at det skulle passe med Leah´s soving - Typisk...Jeg er veldig glad i Leah og Elisa. Jeg har det helt topp.
I morgen skal Mamma og Pappa til Kristiansand igjen. Da er det tilpassing av ny data på tapeten, det tror jeg blir bra. Dette skal jeg fortelle mer om senere. Ha ei fin forjulstid alle sammen - Vi prates!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar