MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 11. mars 2012



Hallo alle sammen...!!!

For en kjempe fin dag jeg har hatt idag. Vi har feiret Leahs 1 årsdag, hun ble nemlig 1 år på fredag... Vi var 24 stykk i selskapet, vi har en stor familie, og nesten alle sammen bor i Lyngdal, utenom onkel Ivar, tante Henriette, Emilie og Ingrid, de bor i Kristiansand..Vi spiste kake, og koste oss masse, Leah fikk lov til å spise så mye kake hun ville, så hun var kjempefornøyd.. Hun likte veldig godt å ha bursdagsfeiring, det visste vi jo ikke, for hun har jo aldri hatt det før....

Gjengen på det nederste bildet, er vi spreke, som ikke bare satt i sofaen og spiste kake, vi var ute og "galnet" oss.. De store fetterne mine, elsker å kjøre den elektriske rullestolen, det holdt på å gå riktig ille, da Noah kjørte meg... Han kjørte i en stolpe, og fikk stolen på tåa.... Jeg holdt på å le meg skakk, han er morsom...

Tidligere idag var jeg med tante Myrthle til Vigeland, vi skulle heie på Noah, som spilte fotballturnering.. Det var kjempe gøy, jeg liker å se på fotballkamper... Tusen takk for at jeg fikk være med deg på tur idag, tante My, du er super...:-)


I morra skal jeg til HABU, og vet dere hva??? Da skal både Pappa, Siv og Liv være med, og lære om kommunikasjon.. Da skal jeg ha med meg alle symbolene mine, og dataen, jeg tenker HABUfolkene blir imponerte når de ser hvor flink jeg har blitt....:-) Jeg gleder meg, det er andre barn der også, lurer på om det er noen jeg har truffet før?? blir spennende, jeg gleder meg...:-) På onsdag skal Mamma, Pappa, Siv og Liv, uten meg.. Da tror jeg de endelig de skal lage en snakkebok til meg...:-)


Ellers så skal Mormor og Matta reise til Spania i morra, de skal være avsted i hele 6 uker, de kommer garantert til å lengte til meg, og jeg kommer til å lengte til de... Men, uansett må dere ha god tur Mormor og Matta "fara fint"...


Klem fra Adrian



1 kommentar: