MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 29. januar 2012


Hallo alle sammen, håper alle sammen har det fint i snøværet..??? Det har jeg!!!! Men, jeg har ikke fått vært ute på akebrett ennå, fordi det gamle er ødelagt, og jeg venter på den nye "snowraceren" min, fra hjelpemiddelsentralen.. Vi håper at den kommer på tirsdag, da skal jeg ut og renne i en vanvitttig fart... Vi har nemlig en super bra akebakke rett på utsida huset.... Jeg har fått testa den nye rullestolen min i snøen hvertfall, det gikk super greit.. Jeg, Elisa, Mamma og Leah har vært hjemme alene i helga, Pappa var på guttetur... På lørdag var vi på utsida og laget snøhytte, den ble fin og koselig, men ikke helt ferdig.. Etterpå gikk vi til mormor og matta og spiste grøt, det var godt etter å ha vært ute i snøen...

På onsdag hadde jeg besøk på skolen av ei dame som heter Britt Guri, hun er ergoterapeut, og min kontaktperson på HABU... Hun er veldig snill.. I mars skal jeg sannsynligvis være på HABU i ei uke, der skal vi snakke om kommunikasjon (ASK), det blir spennende, da skal de også være med fra skolen, og kanskje Stefan også blir med.. Dette skal jeg fortelle mer om en annen dag...........:-)

Til slutt idag, så vil jeg bare si tusen takk til alle som gidder å legge igjen en kommentar på bloggen min, det blir jeg veldig glad for....:-)

Klem fra Adrian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar