MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 1. januar 2012

Godt nytt år alle sammen!!! Nå var det sannelig på tide at jeg fikk blogget litt igjen, det har jeg faktisk ikke gjort siden ifjor..:-) Jeg har hatt ei super, duper julefeiring med masse mat og selskaper, jeg har vært mett nesten hele tida, vi har spist masse god mat, både kaker og annen julemat.. Jeg har fått meg en ny favoritt, nemlig fenalår med rømme og flatbrød, nam, nam - det er knallgodt.. Julaften ble feiret hos Bestemor og Bestefar, sammen med tante Kristin, onkel Ivar, tante Henriette, Emilie og Ingrid, det ble en kjempe fin kveld, og dere kan tro jeg fikk mange kule gaver... Jeg fikk masse "playmo", deriblant en liten playmorullestol, den var kul, og passet skikkelig bra for meg.. Siden jeg ikke er så flink til å bruke hendene mine, er det vanskelig for meg å leke noe særlig selv.. Disse figurene kan jeg holde i hendene mine, og jeg elsker å se på når de andre leker.. Av og til når jeg leker med Elisa og vennene hennes, er jeg ett stort fjell.. Jeg er akkurat som poteten, jeg kan brukes til alt......

Det eneste som ikke har vært så greit i jula, er at Kitty ikke har vært helt frisk.. Pappa måtte kjøre henne til dyrlegen, hun var så slapp at hun ikke orket å drikke vann engang.. Dyrlegen gav henne medisin, og hun er bedre, men ikke helt frisk enda.. Stakkars Kitty, kjedelig å være syk i jula....

Nå er jeg klar for å begynne på skolen igjen, blir litt lei av å være sammen med Mamma og Pappa hele tiden, skal bli godt å treffe damene "mine" igjen... Det var alt for i kveld, vi snakkes igjen en av dagene..:-)

Nyttårsklem fra Adrian.....:-)

1 kommentar:

  1. Godt å høre at du har hatt en flott jul Adrian. Selv om det er deilig med ferie er jeg helt enig med deg i at det er fint å komme i normalen igjen. Men nå roter jeg meg litt bort her, skulle ønske deg et riktig godt nytt år. Og så håper jeg at Kitty snart er i bedre form.
    Tuddilu Yvonne

    SvarSlett