MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 18. desember 2011





Hei hå, nå er det jul igjen, nå skal vi snart får se, nå er det jul igjen..:-) Ja, det nærmer seg noe vanvittg... Siden det nærmer seg, er bildene idag hentet fra "kongleturen" til meg og Mamma, hun ville nemlig ut å plukke kongler, som hun skal pynte med til jul. Jeg ble gladelig med, jeg synes det er knall greit når jeg og Mamma er på tur alene. Først gikk vi rundt og leverte julekort, etterpå gikk vi i naturstien og det var der vi fant konglene, niste hadde vi også med.. Men, vi hadde glemt kakaoen, den tok vi når vi kom hjem.. En fin formiddag synes vi..


I dag har vi vært i frikirka og sunget julen inn, jeg var med å mikset lyd, da det var "Veslefrikks tur til å synge.. Jeg og Olaf er ett bra team, Olaf er kjempe snill.. Etterpå gikk vi i kjelleren og spiste grøt og småkaker, en fin ettermiddag synes vi...


Det var hvis alt for idag, snakkes snart igjen, ha ei super, duper God Jul alle sammen, hvis vi ikke snakkes før da...:-)


Juleklem fra kongla Adrian

1 kommentar:

  1. For noen flotte kongler og fine bilder av deg og mamma!! Dere er gode :-) Gleder meg til å komme til dere på fredag !! Klem fra tante Lene

    SvarSlett