MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 4. desember 2011




Håper ingen ble redde, da de så det skumle bildet av meg, kledd ut som cowboy????? Jeg hadde nemlig bursdag igår, og da fikk jeg cowboykostyme, jeg gleder meg noe veldig til vi skal ha karneval på SFO... Jeg sier ikke noe om hva jeg skal kle meg ut som da..:-) Ja, igår ble jeg faktisk 8 år, det er ganske mye det.. Jeg hadde familieselskap igår, vi spiste taco og kake etterpå.. Vi er en veldig stor familie når alle er samlet, tror vi er 27, men igår kom det bare 11, mange var opptatte denne helga.. Men, selv om vi savnet de andre, ble det en super bursdag.... PÅ torsdag hadde jeg barneselskap, det var bare helt knall, den gøyeste bursdagen jeg har hatt... Det var jenter og gutter fra klassen min + Elisa og Noah.. Da selskapet var slutt måtte jeg rett i dusjen, jeg var nemlig så svett at det rant av meg..:-) Jeg elsker når de andre barna herjer, da ler jeg meg skakk...

Det ble en liten bursdagsoppdatering idag.... Det var alt jeg hadde på hjertet ikveld, snakkes igjen en av dagene..:-)

Cowboyklem fra Adrian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar