MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 30. oktober 2011


Hei alle sammen, allerede søndag igjen, tida flyr... Jeg er for tida inni ett aldri så lite "bursdagsraid", og det er super, dupert... På lørdag var jeg hos en klassekamerat, Pappa fulgte meg, det var helt topp... I dag har jeg vært i bursdag hos tanta mi, Anita... Gratulerer så mye med dagen tante Anita, det var supert og være i bursdagen din, og det ble jo litt morsomt, da jeg la hånda rett i kaka... Bra du ikke ble sur.. I morra skal jeg i bursdag til Mathias i klassen min, det er gutten til Siv, assistenten min... Da skal jeg være med helt alene, uten Mamma eller Pappa, det gleder jeg meg en hel haug til......

Tidligere fortalte jeg at jeg hadde besøk av en student, som skal bli vernepleier.. Hun heter Silje, og er veldig, veldig snill.. Hun har vært med meg i mange uker, og er nå ferdig.... Men, så fikk jeg en god nyhet, hun skal nemlig være med meg og Rita hver eneste mandag i svømminga... Så da skal jeg fortsette å treffe henne, det er jeg veldig glad for.....

Ellers, så venter vi veldig på den nye eletriske rullestolen som jeg skal få... Spesielt tante Lene, for hun synes jeg er kjempe tung å trille opp de lange bakkene, når vi er på tur....:-) (ha, ha tante Lene)...

Nå må jeg nok gå folkens, nå er dere oppdatert på de siste dagers hendelser..:-) Ha det på badet, din gamle sjokolade...:-)

Klem fra Adrian


1 kommentar:

  1. Hei sann Adrian Padrian :) så du syns tante Lene sliter uffameg :( hvordan skal det gå når du får ny og tøff elektrisk stol, da må jeg vel springe etter det!! klem :)

    SvarSlett