MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 23. oktober 2011


For ei fin helg jeg har hatt, det toppet seg idag, da vi feiret Elisas 11 årsdag... JA, Elisa hadde nemlig bursdag igår, også var hun ikke hjemme, hun har nemlig vært på leir i helga.. Tenk og ikke være hjemme på sin egen bursdag, høres rart ut spør du meg..:-)Men, hun hadde hvis hatt det mega gøy, så det var bra.. Det hadde jeg også, for jeg, tante Myrthle og Noah var på bowlinga igår, vi spiste pizza og spilte bowling, en topp ettermiddag for meg...:-)

Jeg har hatt ei kort uke på skolen, fredag var det fri, lærerne var hvis på tur, skal si de er heldige de..:-) PÅ torsdag var jeg på røntgen på sykehuset, jeg Leah, Mamma og Pappa tok oss like godt en tur på IKEA med det samme... Vi gutter er jo ikke så glade i å gå i butikker, men Mamma sa det var viktig, for Leah måtte ha ny seng... Typisk,, så da var det bare for meg og Pappa og følge med...
På tirsdag var jeg på supertirsdag igjen, på kor også, jeg var der helt alene uten Mamma, for jeg har jo nemlig blitt assistenten til Olav bak miksepulten.. Det er kjempe gøy, og ikke minst kuult..... Vi er et bra "mikseteam"....:-)

Det var alt for idag folkens, ha noen fine dager alle sammen. det skal "jaffal" jeg..:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar