MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 7. august 2011

Kan tro det var godt å begynne på SFO igjen, det var supert.. Ikke så mange barn, men mange voksne, det vil si at vi som var der, fikk veldig god service (det gjør jo jeg alltid altså)..... Jeg var veldig glad for å treffe Siv og Rita igjen, jeg tror de var glade for å se meg også... Nå når det er skoleferie så må Mamma kjøre meg til SFO, det er egentlig ganske koselig, det synes vi begge to.. Da er Elisa hjemme og passer på Leah, Mamma sier hun er kjempe god til det..

I helga har vi ikke gjort så mye spennende, har vært litt på Stadion, det har jo vært "Lyngdal cup", Noah har spilt, så vi var og heiet litt på han.. I dag tok vi oss en tur på hytta til Bestemor og Bestefar, der spiste vi pizza og kake, her var både tante Kristin, onkel Ivar, Emilie og Ingrid.. Rett etter dette var vi innom hos Mormor og Matta, der var tante Myrthle og Nusse også.. Dere vet kanskje ikke hvem Nusse er??? Det er nemlig den nye pysekatten til Noah, den er kjempe søt og veldig liten.. De har den med overalt, til og med til oss - det liker vi bare, men er litt i tvil om hva Kitty synes...:-)

Dette var alt for idag, ha ei fin uke alle sammen, det skal jeg...:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar