MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

mandag 13. juni 2011



Ja, tenk nå var også denne langhelga over. Jeg har hatt det kjempefint og hatt det kjempegøy. På lørdag var vi på Svinør med noen venner. Det er ei øy ved Spangreid, hvor vi måtte ta båt for å komme til. Jeg syntes det var litt skremmende å kjøre båt i begynnelsen, men det ble bedre etter hvert. Det er jo faktisk deilig med litt vind i håret. Det ble en fin sommerdag med reker og grilling. På søndag tok vi turen til Knaben. Der besøkte vi også noen venner på ei hytte. Vet dere hva? Jeg fikk se snø! Vi gikk på en tur opp i fjellet og der var det noen snøflekker. Er det mulig! Det er jo snart midtsommer. Så i denne langhelgen har vi virkelig vært aktive. Nå er det snart sommerferie. Vi skal ha avslutning med klassen på tirsdag, det blir jo gøy. Dette året har gått veldig fort, tenk til høsten er jeg andreklassing.. Det for være nok for i dag. Vi prates!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar