MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

fredag 17. juni 2011


Hallo!!! Vet dere hvem som la meg igår, da jeg skulle legge meg??? Det gjetter dere aldri...:) Jo, det var Elisa, jeg holdt på å le meg skakk - for hun tøyset og tullet med meg.. Jeg sovnet som en stein da hun hadde gått ut av rommet... Heldige meg som har verdens beste storesøster.. Jeg har verdens beste lillesøster også, jeg digger henne, og jeg liker å passe henne... Og vet dere noe annet??? Leah skal nemlig døpes på søndag, det blir supert, jeg er veldig spent på om hun griner når hun får vann i hodet.... Blir spennende.. Vi skal ha selskapet i Frikirka, vi blir en hel haug, og jeg gleder meg...

Jeg tror sannelig jeg har glemt å fortelle at "storebror" (fetteren min Noah) har kommet hjem fra Spania, det var virkelig godt å få de hjem igjen, jeg liker best når de er hjemme... Og det beste av alt, er at Noah sov akkurat 2 netter hos oss, fordi onkel Morten og tante Myrthle skulle avsted... Heldig for oss, for da fikk jo vi besøk.. Det er knall::::::::

Ellers så må alle sammen ha en strålende helg, det skal jeg... Ha det på badet:...:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar