MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 1. mai 2011


HALLO alle sammen....Håper alle har det fint, det har hvartfall jeg.... Jeg har hatt ei strålende fin helg... Jeg og Elisa har nemlig sovet hos Bestemor og Bestefar, det likte vi veldig godt.. Andreas, Kristian og Victoria sov der også, vi hadde det kjempe gøy... Jeg våknet halv seks i dag tidlig, så jeg var kjempe trøtt i kveld, deilig å legge seg....

Ellers tenkte jeg at det var på tide med ei oppdatering på datafronten... Kort og greit,,,,>, Jeg har blitt kjempe flink... De lager stadig nye paneler som jeg prøver meg på... Jeg hadde litt problemer med å holde hodet stille i begynnelsen, men så fikk jeg en super god pult,,,,... Nå sitter jeg og hviler armene på pulten, og da holder jeg hodet mer på plass, resultat,,,,, Megaflink... Jeg skal få en slik pult til å ha hjemme også..., det blir greit.. Jeg har ikke brukt dataen så mye hjemme i det siste, kan dere gjette hvorfor??? Ja. riktig Leah (bråkebøtta vår), hun tar det meste av oppmerksomheten til Mamma og Pappa, hun har ikke forstått at det allerede var en sjef i huset vårt, og den sjefen akter å komme tilbake i sjefsrollen om ikke lenge.... Men, enda er hun så liten at hun ikke forstår ....

Det var alt for i kveld folkens, snakkes snart igjen.....!!!!!!

1 kommentar: