MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

onsdag 30. mars 2011


Ja, nå er våren her - for nå har jeg vært på tur to ettermiddager på rad.. I går tok jeg og Pappa oss en tur på "strandpromenaden", vi hadde med rosiner som vi koste oss med på veien.. Idag var det jeg, tante Lene, Mamma og Leah som var på tur. Leah hylte litt i starten, jeg tenkte med meg selv - skal jeg måtte høre på dette resten av turen??? da vil jeg heller hjem, men heldigvis sovnet hun til slutt.. Babyer liker å sove i vogna, det gjorde jeg også, da jeg var liten.. Jeg likte ikke å kjøre bil, det første halve året av livet mitt.. Jeg gråt noe veldig hver gang jeg kom i bilen, Mamma var litt frustrert, for hun og Pappa kunne ikke finne ut hvorfor??? Jeg vet ikke, det husker jeg sannelig ikke, men plutselig gikk det over.... heldigvis liker Leah å kjøre bil...:-)

Tannlegen, ja der var jeg jo på mandag , og det gikk som vanlig strålende... Null hull, selvfølgelig...

Ha det på badet folkens, snakkes plutselig igjen...!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar