MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

tirsdag 15. mars 2011


Hei alle sammen!!!! Det er ikke bare, bare å bli storebror, jeg har sannelig nesten ikke tid til å blogge engang... Det går veldig greit med lillesøsteren min, hun heter forresten Leah.. Hun kom hjem fra sykehuset på søndag, det var spesielt godt å få hjem Mams og Paps igjen.. Dette nye mennesket som har flyttet inn til oss, er egentlig ganske bråkete, hun griner ganske mye, men Mamma sier at det er fordi hun vil ha mat.. Jeg liker ikke så godt når hun griner, men sånn er det hvis bare med babyer... Men, hun er super myk å kose med, akkurat som fløyel, jeg har allerede blitt veldig stolt av henne, idag hadde jeg med bilde av henne på skolen.... Men, jeg må nok bare innse at jeg har fått en konkurrent, på sjefsfronten, men jeg holder på mitt, jeg er og blir sjef....

Det var litt oppdateringer på lillesøster fronten, mest gøy, men litt slitsomt også.. Litt dumt at Mamma ikke kan løfte meg, det er fordi Leah ble født med keisersnitt. det betyr at Mamma ikke kan løfte meg på noen uker, men heldigvis får vi kost masse likevel..

Alt for idag folkens, prates igjen en annen dag...:-)

1 kommentar:

  1. Ei stolt snuppe her som fornøyd fortalte at hun hadde sett babyen til Adrian i dag:)

    SvarSlett