MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 5. desember 2010

Hei alle sammen!!!!!! Idag vil jeg begynne med å si ;;; Tusen takk for alle gratulasjoner til bursdagen min... Jeg og Elisa har vært på "ferie" i helga, hos tante Myrthle og Onkel Morten, der har jeg hatt det kjempe fint.... Vi har kost oss masse, og det aller beste var at Karianne var der også, det liker jeg godt.. Vi har hatt juleverksted, og laget julestrømpe.... Jeg har også blitt onkel Morten dalt, tror egentlig tante Myrthle ble litt sjalu, men sånn er jo bare livet..

I ettermiddag var jeg på Juletrefest på Røde Kors huset, da gikk vi rundt juletreet, jeg ble helt svettis - men gøy var det... Også traff jeg Rita der, det var stas..... I morra skal jeg være med hjem til Stina noen timer, det gleder jeg meg til.... Men, siden Mamma og Pappa har vært avsted i helga, kan jeg ikke være der så lenge.. For jeg må hjem og være sammen med Mamma og Pappa.......

Ha det bra alle sammen, snakkes en annen dag..............:::::)))))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar