MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 26. desember 2010

God Jul til alle sammen... Håper alle samen har det fint i jula???? Det har jeg, jeg koser meg masse..... Jeg hadde egentlig tenkt å legge ut noen fine julebilder idag, men akkurat idet Pappa skulle gjøre det,,, gikk brannalarmen..... Typisk, for når Pappa må på brann,, da slipper han alt,, og bare løper av sted.....

Julaften:::: feiret vi her hjemme, sammen med Mormor og Matta (Mammas foreldre), det ble en kjempe fin kveld - og dere kan tro jeg fikk mange fine gaver;;; klær, bøker, lego, zhu, zhu pets ( for tøffe gutter ), strikk, Dvd, for å nevne noe... Jeg blir veldig ivrig av alle pakkene - det gjør at jeg blir så vill at jeg ikke helt klarer å hente meg inn igjen... Så jeg og Pappa måtte sette oss litt i bakgrunnen......

1. Juledag::: var vi sammen med tante Myrthle og de, hos Mormor og Matta.. Der er vi hvert år, det eneste som var kjedelig, var at tante Lene og de ikke kunne iår... Vi savnet dere masse altså...... Ellers en fin dag, med masse god mat og gode kaker, nam, nam...

2. Juledag:::: Oldemor treff hos Bestemor og Betefar....Dvs::: Oldemor pleide alltid å ha juleselskap før i tida, men nå har slekta hennes blitt så stor at hun ikke har plass til alle.... Derfor feires det hos noen av barna hennes.... Oldemor er kjempe snill....

Da har jeg fortalt litt om hva jeg har gjort i jula, jeg har hatt det supert, og suprere skal det bli... Håper at alle har hatt det like bra som jeg????

1 kommentar:

  1. Hei Adrian !

    Vi savnet dere også på 1.juledag vennen min, men det høres ut som du koste deg masse :-)
    Klem fra tante Lene

    SvarSlett