MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

lørdag 4. september 2010



Hei alle sammen!!!!!!!!! Vet dere hvor jeg var igår???? Nei, tenkte nok det..... Da skal jeg fortelle det::: Jeg var på A1 konsert, jeg, Elisa, Noah og tante Myrthle og masse ungdommer.. Det var kjempe gøy, og konserten var på Dyrsku... Men, plutselig begynte det å pøsregne, og da ble vi alle kliss, klass.... Men pytt på, det var kult likevel...... I dag har jeg bare vært hjemme og slappet av, det er godt av og til... Jeg og Elisa har holdt på med masse forskjellig...Mamma har vært på jobb, typisk.... Da hun kom hjem, lå jeg og Mamma og slappet av på sofaen, men da Mamma holdt på å sovne, datt jeg nesten på gulvet.... Jeg ble reddet i siste liten... Ikke bare, bare med slappe foreldre..... I morra tenker jeg også at vi tar en tur på Dyrsku.... Men, nå må jeg slutte for i dag, jeg ser nemlig på Melodi Grand Prix, junior....

Ha det på badet..........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar