MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

lørdag 19. juni 2010


Opps..... forbaska, bildet ble feil vei men, pytt på, det er jo bare å snu datamaskinen..... Som dere ser (hvis dere snur pcen) har jeg hatt en super fin dag sammen med tante Lene og onkel Alf-Reiar, på fiboen.. Matta, Elisa og Noah var også med, vi spiste is, pølser og drakk brus, det var knall gøy. Jeg hoppet også i hoppeslott, med en mann som heter Torfinn, det var supert..... Jeg er sannelig heldig som har så mange snille tanter og onkler, det er jeg veldig glad for og jeg er veldig glad i de.....

I ettermiddag var jeg og Elisa med hjem til tante Myrthle og Noah, vi hoppet på trampolina, det er alltid kjempe gøy..Til Mamma og Pappa ::: Jeg og Elisa ønsker oss også trampoline, når skal dere forstå det????

I keveld skal Elisa sove i kosekroken på rommet mitt, hun skal være litt barnevakt for meg, mens Mamma og Pappa er på besøk hos naboene..... Jeg synes det er veldig koselig når hun sover på rommet mitt, men hun synes jeg er litt plagsom, for jeg maser på henne. Men, det må hun bare tåle.......... God natt.............!!!!!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar