MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

onsdag 16. juni 2010

Hei alle sammen!!!!!!!!!!!!!!! I dag har Elisa fått ny sykkel, den var kjempe fin. Vi måtte helt til Mandal for å få tak i den. Derfor hentet Mamma meg tidlig i barnehagen, da ble både jeg og Stina veldig overrasket, jeg skulle akkurat til å stå litt i walkeren. Men, jeg ble veldig glad da hun kom....... Derfor har jeg ikke stått noenting i dag, jeg rakk det ikke i formiddag, for jeg hadde det så travelt på skolen, at vi ikke rakk det. Jeg tar det igjen i morra.......................

I ettermiddag var jeg, Elisa og Mamma en tur til Nakkestad hos Mormor og Matta. Vi spiste middag der, tante Lene, onkel Alf-Reiar, Daniel, Noah og Elisa kom sjøveien. Litt bølger var det, for de var lite våte. Men, det var bare gøy sa Elisa.
Nok for i dag, ha en fin torsdag.........................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar