MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

tirsdag 18. mai 2010

Halloooooooooooo........Dette har vært en hard dagen der på, ble litt seint i går. Men det tåler jeg, i morra kan jeg sove lenge, for da har Mamma fri fra jobb..
I ettermiddag har jeg vært på hyttetur, det var avslutning med supertirsdag. Vi var på Magne og Astrids hytte, der er det kjempe fint. Vi grillet pølser, spiste kake, hoppet på trampoline, og de mest vågale badet ( ryktene sier at vannet var 14 grader ) Det er ikke noe for meg, noen badet også i boblebadet på utsida, Elisa hoppet uti det kalde vannet, med hodet under........... jeg fryser bare med tanken, men Elisa er rå på bading altså. Jeg er og glad i å bade, men ikke i det kalde vannet. Nok en fin dag er over, og dere; nå kommer sommeren, det blir deilig (kanskje Mamma forstår at det kanskje for meg og, er på tide å slutte med stilongs nå)Jeg holder jo på å krepere av varme... Ha en fin kveld folkens.... klem fra meg (Adrian altså)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar